Ofrivilliga Vilodagar

Ibland vill inte riktigt kroppen det samma som hjärnan och hjärtat. I mitt fall blev det en förkylning som fick mig på fall och jag nu tillbringat två dagar liggande i sängen för att vila upp mig ordentligt. Ofrivilliga vilodagar som kroppen verkligen har behövt. Man ska inte underskatta vila, vilket vi många gånger gör. På gymet pratar vi om att träna hårdare när du är på plats, träna färre gånger. Mycket bättre muskelutveckling skulle var resultatet på många tränande.

Jag är en smula dålig på att vila ochh lyssna inåt, men jag jobbar på det. Idag blev det att organisera lilla dotterna garderob, sova en stund, dammsuga, några smörgåsar och därefter vila lite till. Matt är ordet för vad jag är, men imorogn är jag på G igen. Lite god mat med älskade maken samt ordentligt med vila gör alltid underverk - min medicin :-) Ha nu en skön dag vänner och njut av det fina, fina vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0